سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهار قرآن - راز گل سرخ
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • ماه رمضان، ماه روزه‌داری است و نماد دوران آمادگی برای رستاخیز زندگی و زیبایی تازه‌ای در دنیای شخصی ماست.

    روزه‌ای که باید بگیریم پرهیز از خاطرات منفی گذشته، بخل و کینه، نفرت و انزجار، انتقاد نامعقول، بی‌عدالتی، آزار و اذیت و هرگونه ناهماهنگی دیگر است.

    بیایید در ماه مبارک رمضان افکار منفی و مخرب را به ذهن و جانمان راه ندهیم و به خداوند نزدیک شویم.

    ماه مبارک رمضان، ماه پالایش عاطفی و استجابت دعا بر شما مبارک.



    راز گل سرخ ::: یکشنبه 86/6/25::: ساعت 9:0 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 4
    بازدید دیروز: 14
    کل بازدید :148564

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    بهار قرآن - راز گل سرخ
    راز گل سرخ
    من به سیبی خوشنودم و به بوییدن یک بوته بابونه. من به یک آینه،یک بستگی پاک قناعت دارم.

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    بهار قرآن - راز گل سرخ

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>موسیقی وبلاگ<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<