سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فرهنگی-خبری - راز گل سرخ
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • ...Aug 27th the Whole World is waiting for

    ..Planet Mars will be the brightest in the night sky starting August
    It will look as large as the full moon to the naked eye. This will
    .cultivate on Aug. 27 when Mars comes within 34.65M miles of earth
    Be sure to watch the sky on Aug. 27, 12:30 am. It will look like the
    .earth has 2 moons. The next time Mars may come this close is in 2287

    .Share this with your friends as NO ONE ALIVE TODAY will ever see it again

    روز بیست و هفتم آگوست مصادف با دوم شهریور سیاره مریخ، یکی از درخشانترین اجرام قابل رویت در آسمان خواهدبود. رویدادی بسیار نادر که آنرا حلول دو ماه در یک آسمان مینامند. برای مشاهده و رصد این پدیده زیبا دوم شهریور ساعت سی دقیقه نیمه شب نگاهی به آسمان بیندازید. شاید برایتان جالب باشد بدانید دفعه بعدی که این رویداد جالب را میتوانید ببینید سال 2287 میلادی خواهد بود. یعنی 280 سال دیگر، البته زمان زیادی نیست انشالله که عمر نوح داشته باشید و بار دیگر این پدیده را ببینید ولی فعلا تا زنده هستیم این فرصت را از دست ندهیم .

    توجه-این خبر از طریق اخبار ساعت 22  شبکه سوم سیما در تاریخ 28-5-85 تکذیب شد.



    راز گل سرخ ::: پنج شنبه 86/5/25::: ساعت 3:24 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    یک زن آمریکایی رحم خود را به منظور تولد نوه‌هایش دراختیار دخترش که مبتلا به سرطان رحم بود، گذاشت.
    به گزارش خبرگزاری مهر، «آن استایلر» 59 ساله، در ماه دسامبر گذشته دو نوه خود بنام های «ایتای» و «مایا» را بدنیا آورد. دختر این زن که «کارین جامسکی» نام دارد، در سال 2005 هنگامیکه تنها 25 سال داشت، مجبور شد رحم خود را به دلیل سرطان رحم خارج کند. از آن زمان این زن جوان و شوهرش در بین افراد فامیل بعنوان گزینه مناسبی گشتند تا بتوانند برای بچه‌دار شدن، رحم خود را در اختیار این زن قرار دهند.
    در این بررسی مادر این دختر حاضر شد رحم خود را بعنوان رحم جایگزین برای قرار دادن سلولهای تخم این زوج که به روش « IVF » (بارداری در شیشه) آماده شده بودند، در اختیار دخترش قرار دهد.
    در این خصوص مادربزرگ وقتی 57 سال داشت، اظهار میکند: من پیشنهاد دادم که اگر می‌شود خودم برای حمل نوه‌ام داوطلب شوم.
    پزشکان در ابتدا با این مسئله که یک زن مسن بالای 55 سال وظیفه نگهداری از جنین را بعهده بگیرد، مخالف بودند. اما قلب سالم، فشار خون طبیعی و وضعیت سلامت استایلر باعث شد که وی نیز بعنوان یکی از گزینه‌های انتخابی در نظر گرفته شود.
    بنابراین تخمک دختر این زن با اسپرم شوهرش در شیشه لقاح داده شد و سرانجام اول دسامبر گذشته و شش هفته زودتر از موعد دوقلو‌های خانواده جامسکی به روش سزارین متولد شدند.

    « راه زندگی پر از موانع و مشکلات است، تنها کسی می‌تواند از این راه پر خطر عبور کند که روحش از امید لبریز باشد و نومیدی در وی نفوذ نکند. »



    راز گل سرخ ::: یکشنبه 86/5/7::: ساعت 4:2 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    چند روز پس از هک شدن پرشین بلاک توسط گروهی که خود را عراقی می‌خواندند، اکنون بار دیگر این سایت و این بار توسط یک گروه ایرانی هک شده است. گروه ایرانی هک کننده سایت پرشین بلاگ در پیامی که بر روی سایت هک شده قرار داده اند، نوشته‌اند که در اعتراض به امنیت پایین این سایت، آن را هک کرده‌اند.
    این گروه از هکرها همچنین در همین پیام متذکر شده‌اند به تلافی هک شدن پرشین بلاگ توسط گروهی که خود را عراقی معرفی کرده بود، سایت هکرهای فوق‌الذکر را نیز هک کرده‌اند. هکرهای ایرانی که ظاهرا از نوع هکرهای «کلاه سفید» هستند، با هک کردن سایت پرشین بلاگ در واقع قصد داشته‌اند تا توجه مسئولان این سایت را به فقدان امنیت این سایت جلب کنند.



    راز گل سرخ ::: چهارشنبه 86/5/3::: ساعت 3:54 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    رئیس شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما طی نامه‌ای،اعتراض شدید این شورا نسبت به آنچه که آن را شیوه برخورد بسیار نامناسب و توهین‌آمیز مجری برنامه تلویزیونی «کوله پشتی» با سردار رادان فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ خواند به رئیس سازمان صدا و سیما اعلام کرد.
    به گزارش ایسنا، دکتر حسین مظفر در این نامه خطاب به مهندس ضرغامی تاکید کرد: «برخورد بسیار نامناسب و توهینآمیز مجری برنامه با سردار رادان فرمانده محترم نیروی شجاع و اخلاقی انتظامی تهران، تمسخر طرح امنیت اجتماعی، مطرح کردن سخنان و مطالب کنایه‌آمیز در رابطه این طرح خداپسندانه و مورد رضایت مردم، طرح دیدگاه‌های شخصی خود به جای نظر مردم موجب وهن بوده و شدیدا مورد اعتراض است.»
    رئیس مجمع نمایندگان تهران مطرح کرد: «مخدوش کردن تلاش‌های صادقانه و فداکارانه نیرو‌های شجاع نیروی انتظامی توسط مجری این برنامه، همراه با نوع نگاه و اداهای تصویری ایشان شایسته یک مجری رسانه ملی در نظام اسلامی نبود.»
    رئیس شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما در پایان این نامه از رئیس سازمان صدا و سیما خواست با توجه به تکرار این گونه حرکات در برخی برنامه‌های دیگر توسط مجری مذکور که موجبات نارضایتی شهروندان عزیز را به‌دنبال داشته است، موضوع سریعا رسیدگی و نتیجه اقدامات به شورای نظارت منعکس شود.



    راز گل سرخ ::: چهارشنبه 86/5/3::: ساعت 10:6 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    درپی دستگیری و مجازات اراذل و اوباش، که جا دارد از نیروی زحمتکش انتظامی و قضائی تقدیر و تشکر بعمل آورد، نکاتی به ذهنم رسید که لازم دیدم عنوان کنم.بدون شک حضور چنین افرادی در کشور یک شبه بوجود نیامده است و عوامل متعددی (فرهنگی، اقتصادی، سیاسی،....) در بروز چنین ناهنجاری‌هایی دخیل هستند.
    تلاش نیروهای انتظامی و قضائی برای ایجاد امنیت اجتماعی بر کسی پوشیده نیست، ولی مجازات به حق این جانیان در واقع بریدن شاخه‌هایی است که ریشه آن (ناهنجاریهای جامعه )هنوز زنده است و در حال نشو و نما می‌باشد و چه بسا در آینده‌ای نه چندان دور باعث پیدایش شاخه‌های دیگری می‌شود که شعبان بی مخ‌های امروزی را به ثمر می‌رساند.
    آیا وقت آن نرسیده است که برای رفع  این مشکلات چاره‌ای اساسی اندیشیده شود؟
    آیا برای از بین بردن چنین افرادی، می‌بایست آنقدر صبر میکردیم تا این همه قربانی بدهیم؟
    آیا نیروهای انتظامی و قضائی و اجرایی کشور برای از بین بردن ریشه این ناهنجاری‌ها باز منتظر قربانی‌های دیگری هستند؟


    کاش بجای تاسف میتوانستیم تعصب بیشتری داشته باشیم.........



    راز گل سرخ ::: سه شنبه 86/5/2::: ساعت 4:15 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    شنیده‌های روز دوشنبه اول مرداد ماه از این قرار است که: گفته می‌شود پس از خداحافظی رحمان رضایی از تیم ملی، علی کریمی هم در حال فکر کردن روی این موضوع است و احتمال دارد به زودی از تیم ملی خداحافظی کند.
    گفته می‌شود پس از بازگشت تیم ملی از مالزی چند بازیکن از عملکرد قلعه‌نوعی شدیدا انتقاد خواهند کرد. حسین کعبی یکی از آنهاست که انتقاد را از همان مالزی شروع کرده و در مصاحبه با خبرگزاری فارس مشکلات فنی را دلیل حذف ایران برشمرده است. مسعود شجاعی، جواد کاظمیان و چند بازیکن دیگر نیز چنین اعتقادی دارند.
    امیر قلعه‌نوعی پس از بازی با کره‌جنوبی عنوان کرد که چند بازیکن بزرگ تیم از زدن پنالتی طفره رفتند. قرار بود پنالتی پنجم را جواد نکونام بزند که اصلا کار به آنجا نکشید. اما علی کریمی و آندرانیک تیموریان تمایلی به زدن پنالتی نداشتند. رحمان رضایی هم گفته کسی از او نخواسته بود که پنالتی بزند که او این کار را انجام دهد.



    راز گل سرخ ::: سه شنبه 86/5/2::: ساعت 9:45 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    آنقدر با اینترنت ذغالی کار کرده ایم و خون دل خورده‌ایم که گاهی فکر می‌کنم همه حرف‌ها و داستان‌هایی که در مورد سرعت اینترنت در جاهای دیگر دنیا می‌شنوم و می‌خوانم، خواب و خیالی بیشتر نیست. اما گویا جدا آدم‌هایی هستند که این حقیقت مسلم را که اینترنت بیشتر از 128kbs ،عملا به درد نمی‌خورد و بی‌مصرف می‌ماند را باور ندارند.بیایید مروری بر یک خبر داشته باشیم:

    استکهلم، سوئد: سیگبریت لوثبرگ (sigbritt lothberg) یک تازه وارد به دنیای اینترنت است ولی این پیرزن 75 ساله سریعترین سرعت دسترسی به اینترنت را در دنیا دارد. وی می‌تواند از طریق فیبر نوری با سرعت 40 گیگابیت در ثانیه به اینترنت متصل شود. مقامات شهر karlstad که وی در آن زندگی می‌کند، این موضوع را تایید کرده‌اند. وی می‌تواند در کمتر از 2 ثانیه یک فیلم کامل را دانلود کند که هزاران بار سرعتر از سرعت کاربران عادی اینترنت است. او این سرعت دسترسی را مدیون پسر خود است.

    پسر این خانم_ پیتر_ با همکاری یکی از دست‌اندرکاران شبکه مخابراتی شهر کارل‌استاد، یک تکنیک مدولاسیون ابداع کرده‌اند که به یاری آن می‌شود بدون هیچگونه دستگاه گیرنده واسطه‌ای، اطلاعات را بین دو روتور با فاصله 1240 مایل از هم، انتقال داد. پیتر لوثبرگ که یک متخصص شبکه است در این مورد می‌گوید: ما می‌خواستیم نشان بدهیم که هیچ محدودیتی در سرعت اینترنت وجود ندارد.

    جالب است بدانید که این پیرزن پیش از این کامپیوتری نداشت و در حال حاضر فقط برای خواندن روزنامه‌ها به اینترنت متصل می‌شود. سرعت دسترسی بالای این خانم بازتاب زیادی در سایت‌های خبری داشته است و مطالب جالبی در مورد وی نوشته شده است. مثلا گرگوری سالیوان نویسنده یک سایت IT در پستی با عنوان " سیگبریت لوثبرگ، با من عروسی می‌کنی؟ "، از این پیرزن 75 ساله تقاضای ازدواج کرده است.
    منبع: روزنامه همشهری 1/5/86



    راز گل سرخ ::: سه شنبه 86/5/2::: ساعت 9:0 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 25
    بازدید دیروز: 7
    کل بازدید :148813

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    فرهنگی-خبری - راز گل سرخ
    راز گل سرخ
    من به سیبی خوشنودم و به بوییدن یک بوته بابونه. من به یک آینه،یک بستگی پاک قناعت دارم.

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    فرهنگی-خبری - راز گل سرخ

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>موسیقی وبلاگ<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<