سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کاش من هم پیرزن سوئدی بودم !!!!! - راز گل سرخ
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • آنقدر با اینترنت ذغالی کار کرده ایم و خون دل خورده‌ایم که گاهی فکر می‌کنم همه حرف‌ها و داستان‌هایی که در مورد سرعت اینترنت در جاهای دیگر دنیا می‌شنوم و می‌خوانم، خواب و خیالی بیشتر نیست. اما گویا جدا آدم‌هایی هستند که این حقیقت مسلم را که اینترنت بیشتر از 128kbs ،عملا به درد نمی‌خورد و بی‌مصرف می‌ماند را باور ندارند.بیایید مروری بر یک خبر داشته باشیم:

    استکهلم، سوئد: سیگبریت لوثبرگ (sigbritt lothberg) یک تازه وارد به دنیای اینترنت است ولی این پیرزن 75 ساله سریعترین سرعت دسترسی به اینترنت را در دنیا دارد. وی می‌تواند از طریق فیبر نوری با سرعت 40 گیگابیت در ثانیه به اینترنت متصل شود. مقامات شهر karlstad که وی در آن زندگی می‌کند، این موضوع را تایید کرده‌اند. وی می‌تواند در کمتر از 2 ثانیه یک فیلم کامل را دانلود کند که هزاران بار سرعتر از سرعت کاربران عادی اینترنت است. او این سرعت دسترسی را مدیون پسر خود است.

    پسر این خانم_ پیتر_ با همکاری یکی از دست‌اندرکاران شبکه مخابراتی شهر کارل‌استاد، یک تکنیک مدولاسیون ابداع کرده‌اند که به یاری آن می‌شود بدون هیچگونه دستگاه گیرنده واسطه‌ای، اطلاعات را بین دو روتور با فاصله 1240 مایل از هم، انتقال داد. پیتر لوثبرگ که یک متخصص شبکه است در این مورد می‌گوید: ما می‌خواستیم نشان بدهیم که هیچ محدودیتی در سرعت اینترنت وجود ندارد.

    جالب است بدانید که این پیرزن پیش از این کامپیوتری نداشت و در حال حاضر فقط برای خواندن روزنامه‌ها به اینترنت متصل می‌شود. سرعت دسترسی بالای این خانم بازتاب زیادی در سایت‌های خبری داشته است و مطالب جالبی در مورد وی نوشته شده است. مثلا گرگوری سالیوان نویسنده یک سایت IT در پستی با عنوان " سیگبریت لوثبرگ، با من عروسی می‌کنی؟ "، از این پیرزن 75 ساله تقاضای ازدواج کرده است.
    منبع: روزنامه همشهری 1/5/86



    راز گل سرخ ::: سه شنبه 86/5/2::: ساعت 9:0 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 0
    بازدید دیروز: 7
    کل بازدید :148788

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    کاش من هم پیرزن سوئدی بودم !!!!! - راز گل سرخ
    راز گل سرخ
    من به سیبی خوشنودم و به بوییدن یک بوته بابونه. من به یک آینه،یک بستگی پاک قناعت دارم.

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    کاش من هم پیرزن سوئدی بودم !!!!! - راز گل سرخ

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>موسیقی وبلاگ<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<